Terapija, meditacija, joga. Užsiemimai.

Kvėpavimas.

Kvėpavimas yra gyvybė.

Atliekant tempimo, sukimo, bangavimo, atpalaidavimo, laikysenos pratimus, pataritina atkreipti dėmesį į kvėpavimą.
Kvėpuoti gyvybiškai būtina, todėl kvėpavimas yra pirminis maitinimosi būdas. Tai nenutrūkstantis biologinis procesas, kurio metu deguonis, kuris kaip maistas būtinas mūsų kūno ląstelėms, įsisavinamas, o anglies dvideginis pašalinamas iš organizmo.

Šokio galioje kvėpuojama laisvai, be įkvėpimo - iškvėpimo sulaikymų ar padažninimų; paprastai įkvepiama per nosį, iškvepiama pro burną (ar nosį). Jei atlikdami pratimą jūs galite giliai įkvėpti ir pilnai iškvėpti, vadinasi darote teisingai. Jei kvėpavimas trūkčioja ar dūstate, arba pradeda skaudėti tarkim šoną, tai rodo, kad persistengiate, darote neteisingai. Kiekvienas žmogus turi savo kvėpavimo dažnį, ir geriausia yra, kai jis kvėpuoja natūraliai, savo ritmu. Iš pradžių gali svaigti galva, atsirasti lengvumo pojūtis, nes smegenyse padaugėja deguonies, sklaidosi energijos blokai.

Kopijuoti straipsnius be autoriaus leidimo griežtai draudžiama.