Terapija, meditacija, joga. Užsiemimai.

Žavu ir sveika tai, kas natūralu

Viena iš šokio terapijos dalių yra moters šokio magijos užsiėmimai, kuriuos pravedu Klaipėdoje. Tokie užsiėmimai yra individualūs ir, jei pageidaujama, konfidencialūs. Tai moters psichologinis treningas, nukreiptas į jos saviraišką. Magijos šokio pagrindas - pilvo šokio judesiai. Šokanti moteris reiškia savo nuotaikas bei vidines būsenas juos improvizuodama. Pradėjus šokio magijos kursą, įsisavinant judesius, svarbu yra saugoti raumenis bei sausgysles nuo pertempimo. Nes ši šokio rūšis mėgsta laisvą, lengvą, natūralų judesį. Kasdienybėje kiekviena atlieka veiklą, kurioje dalyvauja viena ar kita raumenų grupė. Kiekvienos fizinis ir psichikos krūvis yra skirtingi. Užsiėmimo metu įsiklausoma į tai, ką kalba jums jūsų kūnas. Nereikia persistengti. Pajautus diskomfortą, padaroma pauzę, atsipalaiduojama ir sulėtinamas tempas. Judėjimas turi būti jums malonumas, o ne kelti įtampą. Judesių lavinimo palaipsniškumas ir reguliarumas – geriausias pagalbininkas, gerinant fizinę formą. Užsiėmimų reguliarumas padės kūnui adaptuotis ir kiekvienąkart didinti krūvį. Užsiėmimo, kuriuos pravedu, metu yra kaitaliojamas raumenų grupių apkrovimas. Kai vieni ilsisi, kiti - dirba. Išlaikę lengvumą, malonų judesį šokio magijos užsiėmimo metu jūs patirsite terapinį rezultatą. Mechaniškas vieno šokio elemento kartojimas vargina. O kūrybinis priėjimas teikia jėgų ir atgaivos. Šokio magijoje mokytis pradedama nuo paprastų judesių ir einama link sudėtingesnių. Nereikia norėti visko iš kart išmokt. Kiekvienai norinčiai sudarau individualią palaipsnę programą, kurios ir laikomasi. Magijos šokio judesiai yra derinami taip, kad raumenų įtempimas yra kaitaliojamas su atpalaidavimu. Tai ugdo ištvermę, sugebėjimą persijungti iš vienos veiklos į kitą. Judesiai pratina moters organizmą prie ilgesnio ir įvairiapusio fizinio krūvio. Tuo pačiu kūnas įgauna daugiau lankstumo. Užsiėmimas pradedamas nuo trumpo apšilimo. Toliau – tempas didėja. Ir baigiu užsiėmimą krūvio tempą lėtinant, kad apsisaugoti nuo galvos svaigimo, kuris gali pasireikšti, jei fizinis krūvis nutraukiamas staiga. Todėl, kad laikinai sumažėja smegenų aprūpinimas krauju ir įtakojamas kraujo sąstingis venose apatinėje kūno dalyje. Palaipsnis krūvio mažinimas taip pat įtakoja peristaltiką, pieno rūgšties pašalinimą iš raumenų. Tad kitą dieną jie mažiau skauda. Užsiėmimų metu klubus galima paryškinti, apsisiautus juos skara ar šaliu. Svarbiausia yra ne aklai sekti kažkokiais choreografiniais šokių kanonais, o pajungti savo temperamentą ir išsilaisvinimą iš kompleksų. Improvizuokite, ir telydi jus džiaugsmas. Lena